.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمايندگان پارك هاي جنگلي را به شهرداريها دادند
نمايندگان پارك هاي جنگلي را به شهرداريها دادند

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي ،در جلسه علني روز يكشنبه، وزارت جهاد كشاورزي را موظف كردند پارك‌هاي جنگلي و مراتع قابل درختكاري را به شهرداري مربوطه واگذار كند.

نمايندگان مجلس، وزارت جهاد كشاورزي (سازمان جنگل‌ها و مراتع، آبخيزداري كشور) را مكلف كردند كه ظرف مدت يكسال اول برنامه، بدون رعايت تشريفات، مناقصه مديريت، احداث، نگهداري، توسعه و بهره‌برداري پارك‌هاي جنگلي و مراتع قابل درختكاري، نهالستان‌هاي متروكه و اراضي واقع در كاربري‌هاي سبز و كمربند سبز شهرها را در محدوده و حريم شهرها با حفظ مالكيت دولت و كاربري طبق طرح مورد توافق شهرداري و سازمان، بدون دريافت حقوق مالكانه به شهرداري مربوطه به منظور توسعه فضاي سبز و استفاده بهينه واگذار كند.

همچنين طبق ماده 134 كه مصوبه فوق به اصل آن الحاق گرديد، به منظور توانمندسازي ساختار مديريت منابع طبيعي و آبخيزداري كشور، ارزش اقتصادي (كاركردهاي بازاري و غيربازاري) منابع طبيعي، هزينه‌ها و منافع اجتماعي، طرحها و پروژه‌هاي عمراني، توسه‌اي در مطالعات امكان سنجي طرح‌ها و پروژه‌ها ملاك عمل قرار گيرد.

همچنين به منظور رفع معارض از اراضي دولتي و ملي، سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخيزداري كشور حسب مورد پس از تاييد بالاترين مقام دستگاه اجرايي مربوط، از پرداخت هزينه‌هاي دادرسي معاف شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.